6 храни за по-дълъг живот


Всички знаем, че правилното хранене е едно от най-важните неща за здравословен живот. Добрата и полезна храна се отразява не само на килограмите ни, но също така и на цялостното ни здраве, пише wojournals. Много научни изследвания на райони с голяма концентрация на дълголетници показват, че често това се дължи именно на добрата диета.

Вижте какво да ядете, за да доживеете до 100 годишна възраст:

Орехи

Орехите са пълни с много важни микроелементи, които подхранват тялото и мозъка. В тях се съдържат много полезни мазнини. Яжте поне една четвърт чаша на ден, за да набавяте на тялото си необходимите минерали.

Лимони

Лимоните са една от най-добрите храни, ако имате нуджа от витамин C. Те помагат срещу растежа на ракови клетки, както и други заболявания.

Броколи

Броколите са чудесен източник на витамин К, който помага за здрави кости и поддържа имунната ни система.

Боб

Бобът е източник на здравословен зеленчуков протеин, който пък е най-лесният начин да изградим тялото си. Бобът има фибри, които ни помагат да храносмиламе.

Черен шоколад

Не яжте млечен шоколад с лешници. Яжте чист черен шоколад, за който се оказва, че е особено полезен и съдържа киселини, от които често имаме недостиг.

Домати

Различните видове домати са болезни за борбата срещу раковите клетки. Освен това те ни доставят необходими добавки, които обогатяват кръвта ни. Полезно е да се консумират поне 1 килограм домати седмично.