Топ храни за здрава храносмилателна система


Топ храни за здрава храносмилателна система

Пролетта е времето, в който обикновено се грижим за своята форма след качването на някое и друго килце през зимата. Когато времето за бикини и плаж наближава, а ние  се чувстваме некомфортно в любимите си дънки и усетим, че талията ни се е увеличила, сме склонни да изпадаме в паника и започването на строги диети.

Всъщност, трябва да се погрижим за храносмилателната система.

Ето кои са топ храните, които ще намалят талията ви, като в същото време ще поддържат висок вашия имунитет:

Кокос - той е пълен е с фибри и здравословни мазнини, които ще ви предпазят от преяждане по време на хранене.

Бадеми - богати на фибри и протеини, те са перфектната закуска, когато изпитвате глад. Ще ви държат сити, без да чувствате тежест в стомаха.

Маслини - те са вкусни, полезни и могат да се консумират по много начини, така че да не ви омръзне. Препоръчваме зелените сортове маслини.

Кестеново брашно - опитайте се да приготвяте хляб и печива от кестеново брашно. То има достатъчно фибри, за да запази храносмилането и да ни предпази от неразположения.

Сушени плодове - сушените плодове през зимата са чудесен вариант за набавяне на витамини и съответно поддържане на корема плосък.

Картофи - варени или печени, те са надежден източник на витамини, фибри, минерали. За съжаление, това не важи за пържените картофи.

Кисело мляко - прави чудеса за храносмилателната система, тъй като съдържа пробиотици или живи бактерии, които подобряват цялостното ни състояние.