Супер храните за есента


Времето се захлажда, но това не означава, че не трябва да се стараем да изглеждаме добре и да бъдем здрави. Есента е времето, в което с нас се случват различни процеси, пада имунитетът, започваме да страдаме от косопад, ноктите стават чупливи, а кожата нееластична. Ние можем да контролираме всичко това и да бъдем добре подготвени за зимата, благодарение на някои суперхрани.

Ето какво да хапваме, за да бъдем здрави и красиви през есента

Джинджифил-това е много силен имуностимулант, а и подпомага топенето на мазнините. Приготвяйте го на чай или като подправка към месо, ориз или картофи.

Круши-сладкият и сочен вкус прави този плод приятен за консумация. Добър източник е на витамин С. Подходящи са да се консумират като десерт, към салата, печени или като добавка към ястие.

Карфиол-сладкият и лек вкус е идеален за есенни ястия. Консумацията му предотвратява ракови съединения. Подходящ е за салата или пюриран за гарнитура.

Тиква-сладкият вкус и влажна текстура я правят идеална за пици, торти и дори пудинг. Богата е на калий и витамин В. Едни от най-добрите начини да се хапва е печена с мед и орехи.

Ряпа-чудесна алтернатива на репичките и зелето. Корените са добър източник на витамин C, а листата на витамин А, К и фолиева киселина.